Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2012 14:51 - Бедствия, кризи, Евродоклади – вината е моя!
Автор: idimitrov Категория: Политика   
Прочетен: 3014 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Признах си и ми олекна. Осъзнах колко съм несъзнателен. В следствие на което реших, от утре:

1.      1.  Започвам да картографирам микро, мезо, макро и проч. язовири. Успоредно ще картографирам реките и техните корита. Да е жив и здрав Гугъл Земя. Ще ми отнеме само месец два.

2.       2. Ще превърна колата в снегорин. На работа, на гости и на разходка из страната, ще чистя и пея. Може да си купя и пясък и луга!

3.       3. Започвам ремонт на диги, бентове и проч.

4.      4. Вдигам се на борба със снегонавяванията. Ще идентифицирам застрашените пътни участъци и ще набъцкам поне жив плет. Ма това – пролетта.

5.       5. Вместо на риболов, тръгвам на лов за боклуци из реките. Колко му е. Подсилвам кордата и сменям кукичките с канджи. Дръжте се гуми, хладилници, печки и проч. Ще подхраня и вторични суровини!

6.       6. Вместо да тичам да търмя разните му пернати и четирикраки, ще ловувам бракониери на дърва. Видя ли някой с брадва – паф и на рамо. Само не знам, кога им е разрешен сезона. Да проверя!

7.       7. Мислех седмото да го дам на почивка, ама – не би! Ще реформирам съдебната система. Най-вероятно ще я направя от пластелин и ще я ремоделирам – докато ИМ хареса на тия от Европата. Забележка – да купя 100-тина тона пластелин.

8.       Та така.

Забележка. Имам да свърша още куп неща, като:

-          Да напиша ода за БеБе и приспивна за администрацията ни.

-          Да се възторгна от елита, който честно и почтено ми обяснява че съм проЗ.

-          Да положа венци и цветя пред паметниците на баят Ви тоше, ПСА и други свещени места.

Опа! Забравих! Да купя пържолки на полицейските кучета и да ги заведа на концерт на В.Маринов!

Може да съм забравил и други неща. Нейсе. Ще подсещате и Вие! Тъй де ...




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: idimitrov
Категория: Политика
Прочетен: 1166094
Постинги: 180
Коментари: 559
Гласове: 492
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930